logo_interquality
| 24. října 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

KNIHY>CÍL II. Eliyahu M. Goldratt

CÍL II.

Eliyahu M. Goldratt

Praha, 2006

V pokračování světoznámé knihy Cíl se hlavní postava Alex Rogo musí vypořádat se zdánlivě neřešitelnou situací. Společnosti, které má na starosti, jsou ohroženy. Když se mu podaří zlepšit jejich výkonnost, budou prodány, když ne, budou uzavřeny. V každém případě mu tak hrozí, že on i jeho tým přijdou o práci.
Tento román dr. Goldratta ukazuje využití teorie omezení v oblastech prodeje, marketingu, řízení zásob, řešení konfliktů a komunikace.

ISBN 80-902770-3-9
EAN 978-80-902770-3-8
Cena 380 Kč vč. 10 % DPH

CÍL II.

Eliyahu M. Goldratt

Praha, 2006

V pokračování světoznámé knihy Cíl se hlavní postava Alex Rogo musí vypořádat se zdánlivě neřešitelnou situací. Společnosti, které má na starosti, jsou ohroženy. Když se mu podaří zlepšit jejich výkonnost, budou prodány, když ne, budou uzavřeny. V každém případě mu tak hrozí, že on i jeho tým přijdou o práci.
Tento román dr. Goldratta ukazuje využití teorie omezení v oblastech prodeje, marketingu, řízení zásob, řešení konfliktů a komunikace.

ISBN 80-902770-3-9
EAN 978-80-902770-3-8
Cena 380 Kč vč. 10 % DPH

media

 

media

 

Objednat Knihu

 

 

cíl

Objednat Knihu

 

 

cíl

Zaregistrovat se | Přihlásit se