logo_interquality
| 22. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>PRODEJNÍ DOVEDNOSTI
lt rt
Termín a místo konání

Termín:

18.-19.10.2017

školicí místnost Interquality

Termín:

18.-19.10.2017

školicí místnost Interquality

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 

termín : 217118

 

Záloha/účastnický poplatek:

cena 7350 + 21 % DPH, celkem 8893,50 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 

termín : 217118

 

Záloha/účastnický poplatek:

cena 7350 + 21 % DPH, celkem 8893,50 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

Cesta k vašim vyšším prodejům vede přes nás. Objížďka? Nikoli, zkratka.

CÍLE KURZU

  • poskytnout účastníkům nástroje pro vytváření a maximalizaci obchodních příležitostí
  • vybavit účastníky moderními a účinnými technikami konzultativního prodeje
  • vyzbrojit účastníky tréninku pro boj s konkurencí na poli prodeje
  • v konečném důsledku zvýšit prodeje účastníků tréninku

TÉMATA

  • Příprava – kritický faktor úspěchu
  • První kontakt klienta
  • Ošetření vztahu
  • Neurovědní principy ve službách úspěšných prodejců
  • Nástroje pro identifikaci potřeb klienta
  • Profesionální prezentace sebe sama, produktu/služby, společnosti
  • Přesvědčovací strategie a techniky pro „servírování nabídek“ (Framing)
    • psychologické aspekty přesvědčování
    • zásady přesvědčivé argumentace, techniky přesvědčování
    • práce s rozhodovacími kritérii a zjištěnými potřebami klienta
    • „pravidlo tiskových konferencí“ – účinný prodejní nástroj
  • Námitky klienta – jak jim předejít, jak je zpracovat a využít
    • prevence námitek
    • první reakce na vyslovenou námitku
    • zpracování různých typů námitek
    • překonávání „vrstev odporu“ potenciálního zákazníka
  • Techniky pro zvládnutí fáze uzavření obchodu (Close)
  • After-Sales Management
    • budování pevného, dlouhodobého vztahu s klientem
    • rozšiřování spolupráce
    • využití různých forem partneringu
    • vytváření překážek vstupu konkurence
  • Sebekoučovací techniky pro zvýšení výkonnosti prodejců

METODA

Kurz je vysoce participativní s maximálním zapojením účastníků. Důraz je kladen na rozvoj dovedností. Využívány jsou kvalitní případové studie. Významnou součástí výuky jsou cvičení s hraním rolí a simulace prodejních situací, jež jsou nahrávány na video a následně analyzovány. Zařazována jsou i týmová cvičení, jež podporují vzájemnou výměnu zkušeností účastníků. Dostatek prostoru je ponechám pro diskusi a řešení reálných výzev, s nimiž se účastníci při prodeji setkávají.
Účastníci kurzu obdrží i studijní materiál (příručku), kde je uživatelsky příjemně a přehledně zpracována daná problematika včetně vybraných praktických návodů, případových studií a praktických cvičení.

 

prihlasit se

prihlasit se

PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

Cesta k vašim vyšším prodejům vede přes nás. Objížďka? Nikoli, zkratka.

CÍLE KURZU

  • poskytnout účastníkům nástroje pro vytváření a maximalizaci obchodních příležitostí
  • vybavit účastníky moderními a účinnými technikami konzultativního prodeje
  • vyzbrojit účastníky tréninku pro boj s konkurencí na poli prodeje
  • v konečném důsledku zvýšit prodeje účastníků tréninku

TÉMATA

  • Příprava – kritický faktor úspěchu
  • První kontakt klienta
  • Ošetření vztahu
  • Neurovědní principy ve službách úspěšných prodejců
  • Nástroje pro identifikaci potřeb klienta
  • Profesionální prezentace sebe sama, produktu/služby, společnosti
  • Přesvědčovací strategie a techniky pro „servírování nabídek“ (Framing)
    • psychologické aspekty přesvědčování
    • zásady přesvědčivé argumentace, techniky přesvědčování
    • práce s rozhodovacími kritérii a zjištěnými potřebami klienta
    • „pravidlo tiskových konferencí“ – účinný prodejní nástroj
  • Námitky klienta – jak jim předejít, jak je zpracovat a využít
    • prevence námitek
    • první reakce na vyslovenou námitku
    • zpracování různých typů námitek
    • překonávání „vrstev odporu“ potenciálního zákazníka
  • Techniky pro zvládnutí fáze uzavření obchodu (Close)
  • After-Sales Management
    • budování pevného, dlouhodobého vztahu s klientem
    • rozšiřování spolupráce
    • využití různých forem partneringu
    • vytváření překážek vstupu konkurence
  • Sebekoučovací techniky pro zvýšení výkonnosti prodejců

METODA

Kurz je vysoce participativní s maximálním zapojením účastníků. Důraz je kladen na rozvoj dovedností. Využívány jsou kvalitní případové studie. Významnou součástí výuky jsou cvičení s hraním rolí a simulace prodejních situací, jež jsou nahrávány na video a následně analyzovány. Zařazována jsou i týmová cvičení, jež podporují vzájemnou výměnu zkušeností účastníků. Dostatek prostoru je ponechám pro diskusi a řešení reálných výzev, s nimiž se účastníci při prodeji setkávají.
Účastníci kurzu obdrží i studijní materiál (příručku), kde je uživatelsky příjemně a přehledně zpracována daná problematika včetně vybraných praktických návodů, případových studií a praktických cvičení.

 

prihlasit se

media

 

media

 

Lektoři:
Zaregistrovat se | Přihlásit se