|
 |
|
 |
|
|
|
Termín:
9. - 10. 6. 2020
Místo:
Interní prostory společnosti Interquality
Termín:
9. - 10. 6. 2020
Místo:
Interní prostory společnosti Interquality
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700
Variabilní symbol: 202038
Záloha/účastnický poplatek:
Cena: 11 700 Kč + DPH, celkem 14 157 Kč
Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, obědy, kávu a občerstvení.
Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700
Variabilní symbol: 202038
Záloha/účastnický poplatek:
Cena: 11 700 Kč + DPH, celkem 14 157 Kč
Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, obědy, kávu a občerstvení.
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|

NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT
"Dohody, jež nejsou postaveny na principu vzájemné výhodnosti, nemívají dlouhého trvání."
George Washington
V manažerské praxi se setkáváme se dvěma způsoby vyjednávání, s vyjednáváním pozičním a s vyjednáváním typu win-win. Při pozičním vyjednávání jedna strana získává a druhá strana ztrácí. Taktiky a techniky pozičního vyjednávání umožňují sice zlepšit postavení vyjednávajícího při konkrétním jednání, neberou však v úvahu vztah s druhou stranou, postrádají zaměření na dlouhodobou, oboustranně výhodnou spolupráci. Tento předpoklad je naopak obsažen ve win-win negociačním přístupu. Při vyjednávání typu výhra-výhra jednající hodnotu nejen nároku jí, ale i vytvářejí. Pro úspěšné uplatnění v praxi je zapotřebí přetavit obě zmíněné strategie a jim náležející taktiky do podoby využitelných dovedností. Právě náš seminář je odpovědí na tuto výzvu. Zahrnuje jak trénink pozičního, tak win-win vyjednávání.
Rozrůstající se seznam prvotřídních referencí, jenž je výsledkem naší dlouhodobé a usilovné snahy o poskytování nejlepšího poradenství a tréninku v oblasti negociace na českém a slovenském trhu, dává záruku profesionálního přístupu a hmatatelných výsledků. Mnohé se změnilo od vydání první "učebnice" diplomatického vyjednávání v roce 1716 ("De la Maniere de Négocier avec les Souverains"; Francois de Callieres). Negociace, dříve výsostná doména tajemných diplomatů a mocných státníků, se na prahu nového milénia stala jednou z klíčových manažerských dovedností. Současná manažerská praxe nepřipouští intuitivní přístup k vyjednávání a jeho průběh neponechává náhodě. Dobří vyjednavači poskytují svým organizacím konkurenční výhodu nejen tím, že dosahují lepších dohod, a dokáží i lépe udržet a kultivovat vztahy s klíčovými zákazníky, dodavateli a důležitými partnery, ale i pozitivně ovlivňují vnitropodnikovou kulturu. Kvalita dohod a vztahů znamená mnohdy rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.
Manažeři, kteří rozvíjejí své negociační dovednosti, dosahují svých cílů častěji!
Metoda výuky:
Seminář je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metody výuky. Je založen na praktických cvičeních a konkrétních případových studiích. Významnou součástí kurzu jsou simulace negociačních situací a modelování optimálního průběhu vyjednávání. Zkušenosti z těchto aktivit umožní správně reagovat v reálné situaci, pomohou při rychlé volbě odpovídající strategie a taktiky. Zařazeny jsou i negociační hry.
V průběhu kurzu bude promítnut kvalitní výukový film.
Témata semináře:
- Kdy vyjednávat
- Zdroje síly manažera-vyjednavače
- Nejlepší alternativa k vyjednávané dohodě (BATNA)
- Negociace jako proces
- Strukturování negociačního procesu, jeho fáze
- Plánování a využití jednotlivých fází negociačního procesu
- Poziční vyjednávání v praxi manažera
- Negociační prostor
- Strategie pohybu v negociačním prostoru
- Techniky efektivního přesvědčování a nástroje účinné argumentace
- Taktiky pozičního vyjednávání
- Negociační triky, jejich rozpoznání a účinná obrana
- Negociační hra
- Principiální vyjednávání v praxi manažera
- Nárokování a tvorba hodnoty v negociačním procesu
- 4 prvky negociační strategie Harvard Law School
- Uplatnění 4 prvků v jednotlivých fázích negociačního procesu
- Kontingentní dohody jako nástroj k dosažení situace win-win
- Týmová jednání
- Dynamika týmové negociace - Taktiky týmových jednání
|
Reference
Tréninky efektivního jednání a vyjednávání realizovala společnost Interquality ve vnitropodnikové formě např. pro:
A69-Architekti s.r.o.; ABB, s.r.o.; AHOLD Czech Republic, a.s.; AstraZeneca Czech Republic, s.r.o.; AutoCont CZ, a.s.; AutoCont On Line, a.s.; AT Computers, a.s.; Bristol-Myers Squibb, s.r.o.; Cadence Innovation, k.s.; CHG Trade, a.s.; Česká národní banka; Česká pojišťovna, a.s.; Česká spořitelna, a.s.; České aerolinie, a.s.; ČKDNové Energo, a.s.; Dalkia Česká republika, a.s.; DANONE, a.s.; Elatec GmbH, Mnichov, SRN; GCE Autogen, s.r.o.; General Bottlers CR,s.r.o.; GfK Praha, s.r.o.; HEWLETT-PACKARD,s.r.o.; Inter InformaticsGroup; IVAX Pharmaceuticals s.r.o.; Komerční banka, a.s.; LIKO-S, a.s.; Mediatel s.r.o.; Ministerstvo obrany ČR; Ministerstvo vnitra ČR; Ministerstvo zahraničních věcí ČR; NESS Czech, s.r.o.; Nestlé Česko s.r.o.; Opavia-LU, a.s.; Pfizer, s.r.o.; Philip Morris ČR, a.s.; Pivovary Staropramen, a.s.; PLUS-DISCOUNT, spol. s.r.o.; Preciosa, a.s.; Profinit, s.r.o.; Raiffeisenbank, a.s.; Sanofi-Aventis; SCA HYGIENE PRODUCTS, s.r.o.; STEM/MARK, a.s.; Stora Enso Timber Ždírec, s.r.o.; ŠKODA AUTO a.s.; Škoda Holding a.s.; T-Mobile Czech Republic, a.s.;T-Soft, s.r.o.; Telefónica O2 Czech Republic, a.s.; Tesco Stores CR, a.s.; Tatra banka, a.s., Bratislava; Úřad vlády ČR; Vodafone Czech Republic, a.s.; Zentiva, a.s.
|
|
Kurzy v Bratislavě pořádáme ve spolupráci s

|


NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT
"Dohody, jež nejsou postaveny na principu vzájemné výhodnosti, nemívají dlouhého trvání."
George Washington
V manažerské praxi se setkáváme se dvěma způsoby vyjednávání, s vyjednáváním pozičním a s vyjednáváním typu win-win. Při pozičním vyjednávání jedna strana získává a druhá strana ztrácí. Taktiky a techniky pozičního vyjednávání umožňují sice zlepšit postavení vyjednávajícího při konkrétním jednání, neberou však v úvahu vztah s druhou stranou, postrádají zaměření na dlouhodobou, oboustranně výhodnou spolupráci. Tento předpoklad je naopak obsažen ve win-win negociačním přístupu. Při vyjednávání typu výhra-výhra jednající hodnotu nejen nároku jí, ale i vytvářejí. Pro úspěšné uplatnění v praxi je zapotřebí přetavit obě zmíněné strategie a jim náležející taktiky do podoby využitelných dovedností. Právě náš seminář je odpovědí na tuto výzvu. Zahrnuje jak trénink pozičního, tak win-win vyjednávání.
Rozrůstající se seznam prvotřídních referencí, jenž je výsledkem naší dlouhodobé a usilovné snahy o poskytování nejlepšího poradenství a tréninku v oblasti negociace na českém a slovenském trhu, dává záruku profesionálního přístupu a hmatatelných výsledků. Mnohé se změnilo od vydání první "učebnice" diplomatického vyjednávání v roce 1716 ("De la Maniere de Négocier avec les Souverains"; Francois de Callieres). Negociace, dříve výsostná doména tajemných diplomatů a mocných státníků, se na prahu nového milénia stala jednou z klíčových manažerských dovedností. Současná manažerská praxe nepřipouští intuitivní přístup k vyjednávání a jeho průběh neponechává náhodě. Dobří vyjednavači poskytují svým organizacím konkurenční výhodu nejen tím, že dosahují lepších dohod, a dokáží i lépe udržet a kultivovat vztahy s klíčovými zákazníky, dodavateli a důležitými partnery, ale i pozitivně ovlivňují vnitropodnikovou kulturu. Kvalita dohod a vztahů znamená mnohdy rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.
Manažeři, kteří rozvíjejí své negociační dovednosti, dosahují svých cílů častěji!
Metoda výuky:
Seminář je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metody výuky. Je založen na praktických cvičeních a konkrétních případových studiích. Významnou součástí kurzu jsou simulace negociačních situací a modelování optimálního průběhu vyjednávání. Zkušenosti z těchto aktivit umožní správně reagovat v reálné situaci, pomohou při rychlé volbě odpovídající strategie a taktiky. Zařazeny jsou i negociační hry.
V průběhu kurzu bude promítnut kvalitní výukový film.
Témata semináře:
- Kdy vyjednávat
- Zdroje síly manažera-vyjednavače
- Nejlepší alternativa k vyjednávané dohodě (BATNA)
- Negociace jako proces
- Strukturování negociačního procesu, jeho fáze
- Plánování a využití jednotlivých fází negociačního procesu
- Poziční vyjednávání v praxi manažera
- Negociační prostor
- Strategie pohybu v negociačním prostoru
- Techniky efektivního přesvědčování a nástroje účinné argumentace
- Taktiky pozičního vyjednávání
- Negociační triky, jejich rozpoznání a účinná obrana
- Negociační hra
- Principiální vyjednávání v praxi manažera
- Nárokování a tvorba hodnoty v negociačním procesu
- 4 prvky negociační strategie Harvard Law School
- Uplatnění 4 prvků v jednotlivých fázích negociačního procesu
- Kontingentní dohody jako nástroj k dosažení situace win-win
- Týmová jednání
- Dynamika týmové negociace - Taktiky týmových jednání
|
Reference
Tréninky efektivního jednání a vyjednávání realizovala společnost Interquality ve vnitropodnikové formě např. pro:
A69-Architekti s.r.o.; ABB, s.r.o.; AHOLD Czech Republic, a.s.; AstraZeneca Czech Republic, s.r.o.; AutoCont CZ, a.s.; AutoCont On Line, a.s.; AT Computers, a.s.; Bristol-Myers Squibb, s.r.o.; Cadence Innovation, k.s.; CHG Trade, a.s.; Česká národní banka; Česká pojišťovna, a.s.; Česká spořitelna, a.s.; České aerolinie, a.s.; ČKDNové Energo, a.s.; Dalkia Česká republika, a.s.; DANONE, a.s.; Elatec GmbH, Mnichov, SRN; GCE Autogen, s.r.o.; General Bottlers CR,s.r.o.; GfK Praha, s.r.o.; HEWLETT-PACKARD,s.r.o.; Inter InformaticsGroup; IVAX Pharmaceuticals s.r.o.; Komerční banka, a.s.; LIKO-S, a.s.; Mediatel s.r.o.; Ministerstvo obrany ČR; Ministerstvo vnitra ČR; Ministerstvo zahraničních věcí ČR; NESS Czech, s.r.o.; Nestlé Česko s.r.o.; Opavia-LU, a.s.; Pfizer, s.r.o.; Philip Morris ČR, a.s.; Pivovary Staropramen, a.s.; PLUS-DISCOUNT, spol. s.r.o.; Preciosa, a.s.; Profinit, s.r.o.; Raiffeisenbank, a.s.; Sanofi-Aventis; SCA HYGIENE PRODUCTS, s.r.o.; STEM/MARK, a.s.; Stora Enso Timber Ždírec, s.r.o.; ŠKODA AUTO a.s.; Škoda Holding a.s.; T-Mobile Czech Republic, a.s.;T-Soft, s.r.o.; Telefónica O2 Czech Republic, a.s.; Tesco Stores CR, a.s.; Tatra banka, a.s., Bratislava; Úřad vlády ČR; Vodafone Czech Republic, a.s.; Zentiva, a.s.
|
|
Kurzy v Bratislavě pořádáme ve spolupráci s

|

|
|