Přesvědčivost je klíčem k úspěchu. Na tomto tréninku se naučíte správně vybrat a přesvědčivě prezentovat ty nejsilnější argumenty. Osvojíte si techniky „framingu“ – zarámování argumentů pro zvýšení jejich účinnosti. Dozvíte se, jaké chyby nejčastěji děláme při přesvědčování a jak se jim vyhnout. Naučíte se překonávat šest vrstev odporu, na které při přesvědčování narážíme. Naučíte se také [...]
Přesvědčivost je klíčem k úspěchu. Na tomto tréninku se naučíte správně vybrat a přesvědčivě prezentovat ty nejsilnější argumenty. Osvojíte si techniky „framingu“ – zarámování argumentů pro zvýšení jejich účinnosti. Dozvíte se, jaké chyby nejčastěji děláme při přesvědčování a jak se jim vyhnout. Naučíte se překonávat šest vrstev odporu, na které při přesvědčování narážíme. Naučíte se také [...]
POPIS KURZU Vedete strategicky důležitá vyjednávání? Vyjednávání, kdy sázky jsou vysoko a kdy můžete hodně ztratit. A získat. Potom právě pro Vás je určen tento kurz. Přinese Vám praktické výstupy v podobě průlomových negociačních strategií a taktik, jež lze okamžitě uplatnit v praxi. Naučíte se maximalizovat potenciál strategické dohody pro všechny zainteresované strany. Získáte však i [...]
Potřeba prosadit se je v dnešní době stále naléhavější. Díky absolvování tohoto kurzu budou účastnice a účastníci umět využívat ty nejdůležitější asertivní techniky. Získají kritéria pro rozhodnutí, zda v dané konkrétní situaci asertivitu použít. A v neposlední řadě zvýší svou sebejistotu v náročných komunikačních situacích. PROGRAM: Vymezení asertivity a asertivní práva Asertivita a transakční analýza Kdy asertivitu použít (a [...]
Kurz NETWORKING A SMALL TALK je navržen tak, aby zvýšil vaši sebejistotu a společenskou obratnost. Naučíte se, jak správně podávat ruku, představovat se a zvládat různé společenské situace s lehkostí a elegancí. V praktické části se zaměříme na maximalizaci akvizičního potenciálu při odborných i společenských setkáních. Naučíte se, jak oslovit neznámou osobu, vést plynulou a [...]
Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci nákupu jsou vystaveni dvojímu tlaku: na jedné straně tlaku nadřízených na dosahování optimálních podmínek nákupu, na druhé straně argumentům prodejců, mnohdy dobře trénovaných odborníků v oblasti interpersonální komunikace, přesvědčování a vyjednávání. Navíc by jejich [...]